maandag 23 februari 2015

How many fingers are you.....50!!!!

Vandaag word de schoonzus 50 jaar. Een echte levensgenieter en zo nu en dan een feestbeest. Zo blijf je jong.
Idag fyller min svägerska 50 år. En som njuter av livet och ibland kan hon festa till ordentligt.
Today is the Birthday of my sister in law. She enjoy's life and sometimes she is a real party animal.
Als ondergrond heb ik een groot stuk karton gepakt. Het papier is een oudje, maar de keuze was bewust omdat ze van de zee houdt.
Till basen har jag använd en stor bit kartong. Hittade fint papper i min låda som passar henne då hon älskar havet.
I used a big piece of cardboard for the background and I found some older paper in my stash. In the right colors, because she loves the sea.
Een mooie envelop, waar het cadeau inzit, met daarop het feestbeest ;-) Het leuke varkentje is een stempel van Hänglar en deze heb ik bekleed met papier. Op de envelop heb ik nog een mooie post stempel gebruikt. Want je weet nooit waar de reis naartoe gaat in het nieuwe levensjaar.
På kortet pryder ett fint kuvert, som innehåller hennes present. Jag använde grisen från Hänglar för att hänvisa att hon är en party animal. Grisen är paper pieced. Sen har jag använd en fin post stämpel, för man vet ju aldrig vart resan tar när man har fyllt 50.
On the card is an envelope, for the present, and of course the "party animal". I used a Hänglar stamp for this and paper pieced the sweet little pig.
I even used a lovely post stamp because you never now what journey she will make this year
Het woord feestbeest mag niet missen en ik heb hiervoor plakletters gebruikt en Glossy Accents.
Ordet party animal måste ju vara med på kortet ( gjord av stickers ). På det finns ett lager av Glossy Accents.
Made of course the word party animal with small stickers on a fish tail and put a layer Glossy Accents on it.
De cijfers zijn gemaakt met een QK alfabet uit design papier. Daarna heb ik er crackle paint opgedaan. 
Siffrorna är stansade ur en QK stans med design papper. Jag har använd crackle paint på det.
The numbers are made with a QK die and I used crackle paint on them.
Ik heb weer mijn kalenderstempel gebruikt. En ik zag dat ik heb nog maar even kan gebruiken....tot einde 2016. Verder aan beide kanten bloemen in de passende kleuren
Jag har använd min almanacka stämpel igen och jag ser att jag borde skaffa en ny. Den går ju inte att använda efter 2016. På var sin sida har jag använd passande blommor.
I used my calendar stamp again and I see that I need a new one. Well, after 2016. As decoration I used flowers in matching colors

Thanks for visiting my Creative World
XOX Sinikka


3 opmerkingen:

  1. Gave kaart voor het feestvarken, mooi!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kaart, mooie kleuren en dat varkentje is zo leuk. Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moet nog 5 vingers wachten voordat ik misschien zo'n mooie kaart mag krijgen. Wauw wat een beauty joh!

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka