vrijdag 18 juli 2014

Tag...Make someone happy today

Na toch een poosje een freubeldipje te hebben gehad, krijg ik nu weer steeds vaker zin iets te maken.
En daarom ben ik er weer met een tag. Ik maak steeds minder kaarten en des te meer tags. Ik heb onlangs Bister gekocht. Dit is een pigment in poedervorm. Deze poeder kun je op het papier strooien en dan met water even spuiten.....en foila.....super mooi effect. 
Hade verkligen tappat lite lusten att pyssla, men det sa bara swish och då var lusten där igen. Så det är därför jag visar en tag igen. Sist köpte jag Bister. Det är ett pigment i puderform. Man skall hälla lite på papper sen tar man sprayflaskan med vatten och man får en cool effect.
Finally I found my mojo and I really want to craft again. So today I want to show you a tag. I bought some Bister. This is a powder pigment. Just put it on a piece of paper and use some water and you will get a great effect.
Ik heb een tag van Prima Marketing gebruikt en daarop vloeipapier geplakt. Daarna heb ik een mask van Crafters Workshop en structuur pasta gebruikt. Hierna ben ik aan de slag gegaan met Bister. 
Jag har använd en Prima Marketing tag och limmat på lite tissue paper. Sen har jag använd en mask samt struktur pasta. Efter det har jag använd Bister.
I used a Prima Marketing tag  en glued on some tissue paper. Than I took a mask and structure paste. Than started the fun with Bister.
Ik heb ook nog distress embossing poeder gebruikt om nog meer effect te krijgen.
Jag har även använd distress embossing pulver för ännu mera effekt.
I also used distress embossing powder for more effect on the tag.
Een hele boel bloemen en een leuke tekst en deze tag kan naar zijn plaats van bestemming.
Massor med blommor och en fin text och denna tag kan gå på en resa :-)
A lot of flowers and a lovely text and this tag will be send to a friend.

Thanks for taking the time to visit my Creative World
Hugs to you
Sinikka

2 opmerkingen:

  1. Wauw Sinikka een geweldig mooie tag
    Een fijne dag
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dipje of niet, dit is in ieder geval een heel erg geslaagd projectje hoor ! heb nu hetzelfde probleem, ben dan maar gewoon m'n traphal aan het schilderen, ooit komt M. Inspiratie toch weer een keertje langs, niet ? =)
    veel succes verder met het knutselen
    nog een fijne (erg warme) dag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka