donderdag 11 april 2013

From Holland to Sweden

and back home again.......Ik heb een giga weekend achter de rug en intens nagenieten is een feit. Het Scrap and Pearl Event was een enorm gave ervaring. Ik heb een heel deel ingekocht, veel inspiratie opgedaan en zo veel leuke mensen ontmoet. En ik kijk nu al uit naar het volgende event! Ik weet dat velen van jullie het te ver vinden, maar al dit kan wel in combinatie gedaan worden met een gave stedenstrip......want Stockholm heeft gewoon enorm veel bezienswaardigheden. Kijk mij nou mooi reclame maken :-D Ik ben in elk geval al af aan tellen.
and back home again. Men jisses vilken kanon helg man har haft då och jag kan njuta än. Att vara på Scrap and Pearl Event var verkligen en otroligt upplevelse. Jag har inköpt en hel del, fått massor av inspiration och träffat mycket fina människor. Nedräckningen till nästa event har redan börjat och självklart skall jag åka dit igen.
and back home again....Wowzers I really had a great weekend at the Scrap and Pearl Event Still have a happy smile on my face :-D I bought stuff, came home with a lot of inspiration and I did meet some great people. It has really been worth the trip. 

And just some picture to show you how impressive this event was

Just join the fun.....to see all information regarding this event click here 
We hadden bij binnenkomst een mooi gevulde goodiebag ontvangen en ikzelf had een bij me voor de organisator. Daar ik weet dat ze van drop houdt. En daar ik zo een leuk contact met haar heb gehad vindt ik dat ook zij een goodiebag VERDIENT!
 Vi fick en mycket fin goodiebag vid inträdet och jag gjorde en söt liten goodiebag till den damen som hade organiserat allt. Hon giller lakrits, så det blev en påse full av det......Hon är så värd det!!!! 
We received a great goodiebag and I made a little thank you goodiebag for the lady who organized it. She loves liquorice....so that is inside :-) She really deserves it.
En omdat ze grandioos is en het weet.....past deze tekst er super bij :-) Hierbij een leuke clip van een vogel met veren.
Hon vet nog att hon är helt otroligt och det passar så bra med denna text :-) Och en söt liten fågel med fjädrar.
I guess she knows that she is fabulous :-) Put also a little bird with feathers next to it.
Onderin een leuk speldje met klokjes, gewoon ter opvulling. En het is eigenlijk altijd een limited edition, want ik hou er niet van om iets twee keer te maken.
Längst ner finns det en liten säkerhetsnål och en text tag
I put a safety pin and a sweet text on the botton av the bag
Een mooie tag zodat ze ook weet dat de drop van Holland komt 
En fin tag så att hon vet att denna påsen kommer från Holland
A lovely tag so she will know that this bag is from Holland
In de bottlecap zit kurk en heb ik met een glitterpen "KRAM" ( omarming ) geschreven. Ik heb er een laag glossy accent op gedaan.
Fin med en kram på en bottlecap. Jag har skrivit på cork med en glitterpenna och till slut lagt på glossy accent.
In the bottlecap is cork and I wrote the Swedish word for HUG on it. I finished it with a layer of glossy accent.
Dit snoepje van een stempel vindt ik geweldig.......kijk nou toch wat leuk met die handschoenen. En wie wil nou niet een liefdevolle cactus krijgen.
Gestempeld op kraft ( de mooie stans heb ik van mijn blogvriendin gekregen ) en gekleurd met de Derwent potloden. Voor het gezicht heb ik Faber Castell potloden gebruikt.
Oh vad jag giller denna stämpel.....kolla bara vad söt med handskar och vem vill inte få en sådan fin kaktus.
Jag har stämplat på kraft ( den fina diesen fick jag av en blogkompis ) och jag har färglagd med Derwent pennor. För ansiktet har jag använd Faber Castell.
I really LOVE this stamp......just look att the gloves. And who doesn't want a cactus for a gift.
I stamped on kraft ( the beautiful die is a gift from a blogfriend ) and I colored the image with Derwent pencils. The face is colored with Faber Castell pencils.

Thanks for all the sweet comments on my work and that you visit my Creative World. I'm way behind with my bloground AGAIN :-( be patient with me. 
A big hug to you
Sinikka

16 opmerkingen:

  1. WAUW !! Jij hebt echt een super gaaf weekend achter de rug .... maar wat ziet het er massaal uit ! Of heb je daar helemaal geen last van als je er tussen zit ?? Heb je trouwens wel genoeg ruimte om te kunnen scrappen ? Wat heb je een lief kado gemaakt voor de organistrice .... en weer zoooooooooooooo mooi gekleurd op kraft. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Åhhhh vilken härlig påse hon kommer få!! Ser riktigt maffigt ut med alla pysslare samlade sådär!! Kan tro det är kul!! =)

    Kram kram

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat GAAF!
    Het is een pracht creatie, en zoveel op te zien.
    En wat een ervaring ben jij rijker (beetje jaloers ben ik wel hoor ;)

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig cadeau heb je gemaakt. Lief hoor. Ben weg van je ingekleurde plaatje, zoals altijd. Wat heb jij een leuk weekend gehad, zeg.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sinikka,

    Wat een schattig kado had je meegenomen, zo leuk hoe alles bij elkaar past, en zo mooi ingekleurd.
    Wat een MEGA grote hal vol scrappende dames...
    Fijn dat je zogenoten hebt!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super dat je het zo fijn hebt gehad Sinikka, helemaal top en wauw wat laat je ons weer wat schitterends zien. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sinikka how fun! The goodie bag you made her is amazing, wow on all the wonderful details, you always have the perfect ones! ~hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo te lezen was het een gaaf weekend in het noorden van Europa! Wat een mensen, denk voornamelijk dames op de foto! Je tasje is geweldig mooi, echt een schattig geheel.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Å vilken jättefin påse du gjorde till Sofia! Jag antar hon blev överförtjust.
    Jag har också anmält mig till nästa år, lördagen även den mässan. Jag hoppas vi ses igen då.
    Kram och tack för all inspiration och den lilla färgläggningskursen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet dat er ontzettend druk uit Sinikka! Jij hoort ergens op 1 van de lege plaatsen te zitten zeker? hahaha Jeetje wat een mensen zeg! Ik geloof graag dat je het super de luxe naar je zin hebt gehad. Hier kan je weer een poosje op teren. Wat leuk trouwens dat je degene kent die alles op poten heeft gezet en voor haar zulk moois hebt gemaakt. Daar was ze vast super blij mee.

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hej Sinikka!
    Nu har jag hittat hit, så mycket fint att titta på. Tack för en trevlig helg, så kul att lära känna dig. Och såklart ses vi nästa år!
    Kram!Cecilia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sinikka, ik kan niet anders zeggen dat je kaart
    meer dan super is, echt geweldig, zoveel moois
    weer op te zien, en je kleurwerk is natuurlijk
    weer helemaal toppie !
    Wat een geslaagd weekend heb je gehad, daar kan
    je weer even op teren ☺

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Så många fina detaljer! Jag hittar bara nya detaljer ju längre jag tittar på den. Hoppas mottagaren blev jätteglad!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vilken fantastisk gåvopåse! Helt amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooie foto's en ja, ik zie dat je al aan het aftellen bent, ik kan me voorstellen dat je terug wil!!!!
    een schitterende goediebag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Sinneka, wie weet gaan we volgend jaar met je mee. Wat groots is dat zeg.
    groet Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka