vrijdag 12 oktober 2012

Herfst groetjes

Heerlijk om mensen te verrassen met een kleinigheid. En dit heb ik voor een andere blog vriendin gemaakt. Ze was er erg blij mee.....gelukkig maar:-D 
Het is een klein envelopje geworden die ik met de Silhouette heb gemaakt. De stempel is van hänglar. 
Det är så roligt att överraska vänner. Och detta lilla kuvert gick till en annan blog kompis. Tur att hon gillade det. Jag har igen använd min Silhouette och stämpeln kommer från hänglar.
It is so much fun to surprise blogfriends. I made this envelop for another blogfriend and I'm glad she liked it.
I made the envelop with the Silhouette and the stamp is from hänglar.
Ik heb de afbeelding ingekleurd met aquarel potloden en H2O's
Färglagd med akvarel pennor och H2O's
I colored the image with water color pencils and H2O's
Ik ben nog druk bezig met allerlei dingen en sommige mensen moeten echt hun brievenbus in de gaten houden:-D

Thanks for visiting my CreativeWorld........ Hugs Sinikka

4 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige creatie! Het is echt een leuk envelopje. Prachtig gekleurd afdrukje, knap hoor! Ik ben erg blij met de inhoud van het vlopje. Die ga je vast snel op mijn blog tegenkomen.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat leuk weer! Wat heb je dat afdrukje toch supers ingekleurd, blijf ernaar kijken!
    Fijn weekend!!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer zo'n leukerd! Wat kan je toch mooi inkleuren zeg! *jaloers* hahaha

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jag säljer det mesta sim jag syr annars skulle jag ha huset fullt med Tildor. Fint målat stämpelmotiv :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka