maandag 25 april 2011

Hi, it's me

Hoi lieve blog bezoekers ( mits ik die nog heb ) ik heb even mijn knutselpassie verloren....maar die komt zo langzamerhand weer terug.
Ik denk dat we allemaal wel eens van die tijden hebben. Ik heb wel nog met de copics liggen stoeien en ik laat jullie binnekort het resultaat zien.
Inmiddels heb ik een nieuwe provider......dus ook een nieuw e-mail adres. Deze is te vinden in mijn profiel.
En dan ben ik deze maand ook nog 45 geworden. Ook de ontvangen kaarten laat ik binnenkort zien.
Hej kära blogvänner ( om ni fortfarande finns kvar ) jag hade totalt tappat lusten att pyssla....men tur är att det kommer tillbaka.
Tror att vi alla känner lite då och då så. Har använd mina copics och reultatet får ni ser inom kort.
Jag har fått en ny provider och även en ny e-mail adres. Den kan ni hitta under min profil.
Och så har jag fyllt 45 denna månad. Kommer att visa dom fina kort jag har fått inom kort.
My dear blogfriends ( are you still there? ) I really had lost my passion for crafting but it seems to return. We all feel this way time to time. I used my copics and I will sjow you the result soon.
I have a new provider and also a new e-mail adress, you can find it in my profile.
Time really flies....I had my 45th birthday and I will show you my received cards soon.

I started to visit all your blogs again......I really have a lot to catch up with......but so much fun to see all the beautiful cards you made.
Hugs Sinikka

1 opmerking:

  1. GLAD PÅSK till dig med!

    Känner igen det där med svikande pyssellust, den kommer och går, men en sak är säker.. den kommer ALLTID igen!

    Ha det så bra! Kram, Erica

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka