zondag 10 januari 2010

New Year

Ik had dit keer gehoopt voor een goed begin van het nieuwe jaar. Maar het is ook deze keer niet echt gelukt. Het nieuwe jaar is begonnen met het verlies van werk. Maar een nieuw jaar betekent ook nieuwe kansen. Dus de kansen grijp ik met twee handen.
Hade verkligen velat ha en bra start på det nya året. Men turen är inte på min sida. Jag har förlorat jobbet. Men ett nytt år betyder även nya chanser. Så jag satsar fullt på det.
Hope your new year started better than mine. Sadly enough I lost my work. A new year with new opportunities. Well, I'm gonna grab them.

HUGS Sinikka

13 opmerkingen:

  1. hopelijk brengt het nieuwe jaar je veel goeds.
    ook een nieuwe baan

    groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk komt alles snel goed op zijn pootjes voor je dit nieuwe jaar en vindt je snel een nieuwe Job.
    Succes ermee!

    Liefs, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat vervelend zeg. Ik hoop dat je gauw weer iets nieuws vindt. Warme winters groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sinnika
    Wat vervelend voor je. Ik hoop ook dat je gauw weer een baantje vindt. Veel succes ermee.

    Groetjes
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat vervelend voor je Sinikka...hoop dat je gauw weer een andere baan vindt...succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat erg Sinikka, ik weet dat je je baan heel erg leuk vond! succes met het vinden van een andere, ik zal voor je duimen!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is inderdaad geen leuk begin van het nieuwe jaar Sinikka. Voor mij zou het ook afgelopen zijn als ik nog bij Pipoos was blijven werken, aangezien deze afgelopen 24 december voorgoed de deuren sloot, maar gelukkig heb ik in september al nieuw werk kunnen vinden en is me dat bespaart gebleven.

    Ik hoop voor jou dat dit ook gebeurd. Succes en kop op!!

    Groetjds,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O wat erg Sinikka!
    Ik wens je veel sterkte en erg, erg veel succes om iets iets anders leuks snel te vinden!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Men snälla vännen vad är det jag läser. Så trist för dig med en sådan start på det nya året.
    Hoppas att allt ordnar sig till det bästa så fort som möjligt.

    Sköt om dig och stor kram från mig//Gunilla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Men ååå så tråkigt =( Hoppas att du hittar nytt snabbt! =D

    KRam och go fortsättning vännen!!

    KRam!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is inderdaad geen goed en leuk begin van het nieuwe jaar... Maar een nieuw jaar, nieuwe kansen en ik hoop, dat je snel een leuke baan vindt en wie weet nog wel leuker dan de vorige.
    Heel veel succes!!
    Groetjes,
    Leonie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is echt minder Sinikka, ik hoop dat je snel nieuw werk vind. Succes meid,

    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sinikka I'm sorry about your work, I hope things work out for you!
    Hugs,
    Tammi

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka