dinsdag 26 januari 2010

DT Lelo #24 Hugs & Kisses

Vandaag weer een DT kaart voor Lelo Design. Dit keer met een lief wasbeertje. De tekst Hugs & Kisses kun je ook in de shop vinden.
With love is een stempel van Papermania. En de koddige kleine hartjes boven in de hoek zijn van Inkadinkado.
Idag igen ett DT kort för Lelo Design. Denna gång är det en söt stämpel på en "tvättbjörn" Ja, skrattar ni bara, men jag har glömt (egentligen vet ju inte) vad en sån björn kallas för. Har försökt att googla men då fick jag ordet......sjubb????? Det har jag aldrig hört. Så ni vet hur det fungerar.....lämna gärna ett kommentar och kom ihåg att berätta vad den kallas för.
With love är en stämpel ifrån papermania och dom små hjärtorna komemr ifrån en Inkadinkado stämpel.
Well it is time again to show you another Dt card for Lelo Design. This time I took the image of a raccoon. I used the tekst stamp hugs & Kisses.You can find this stamp also in the shop.
With love is a Papermania stamp and the little hearts are from Inkadinkado.
Ik heb papier van Basic Grey gebruikt uit de serie Granola.
Jag har använd Basic Grey papper
I used Basic Grey paper


Thanks for all the nice comments
Hugs Sinikka

6 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk Sinikka. En zo mooi gekleurd:))
    die hartjes zijn zeker schattig.

    Groetjes
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh WOW!!! This is beautiful. Your coloring is gorgeous and look those flowers and papers... Super cute card.
    Thank you so much for visiting my blog and for your lovely comments :)

    Hugs,
    LIM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ett jättesött kort gjort av en supergo tjej!! <3
    hoppas du frisknar till snart stackare!
    Flickan som lekte med elden var helt ok som film, så jag kan tänka mej att boken är riktigt bra =)


    kraaaaaaaam Petra
    http://paradises.blogg.se

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oo hij is zoo geweldig mooi zeg..prachtig!!
    Liefs tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So cute! Striking in the blues/red, makes for a pretty card! ~Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kortet är jättefint och vad jag vet så heter denna lilla söta varelse just Tvättbjörn.
    Så jag tror inte det finns något annat namn.

    Och vad har du nu hittat på;=D?? Får ej öppnas förren.................!! Du jag är VÄRLDENS mest nyfikna person. Men jag ska hålla mig, jag LOVAR!! Du är snällast på jorden du vännen. TUSEN TACK och stor kram till dig♥.

    /Gunilla

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka