zaterdag 16 mei 2009

DT Lelo #7 A little monkey

Een kleine man is afgelopen week 3 vingertjes oud geworden.
Ik heb voor deze kaart het heerlijke jongens papier van Three Bugs In A Rug genomen.
Passend daarbij een stemepltje van Lelo Design. Deze heb ik ingekleurd met aquarel potloden en H2O's. De naam heb ik van ColorCore Cardstock gemaakt en deze dan met een embossingfolder door de cuttlebug gehaald.

I veckan som var fyllde en liten man 3 år.
Har använd detta härliga pojkpapper från Three Bugs In A Rug.
Till en liten apa måste man ju ta en passande stämpel. Så det blev en ur Lelo Design kollektionen.
Har färglagd med akvarell pennor och H2O's.
Namnet har jag klippt ut ur ColorCore Cardstock och sen kört genom CB'n med en embossingfolder.

Last week a little boy turned tree fingers old.
I used Three Bugs In A Rug paper, wich I love and it fits perfect for a boy.
I also used a stamp from Lelo Design.
Colored the image with water color pencils and H2O's.
The name of the boy is made with ColorCore Cardstock and I put it through the Cuttlebug with an embossingfolder.
Wilde er eerst geen bloemen bij doen, want dat vindt ik eigenlijk niet jongensachtig. Maar bij deze kaart paste het wel.

Egentligen skulle jag inte har använd blommor till en kill kort, men tycker att det passar bra ändå.

Normaly I do not put flowers on a boy card, but I think it looks ok.
Thanks for taking a look at my cards
Hugs Sinikka

16 opmerkingen:

  1. aww wat lief en leuke kleuren combi, pracht kaartje!
    Hugs, Marlene x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Karte ist der Hammer!!!!!!

    Ich liebe die Farb-Kombi und das Papier, das du genutzt hast ist genial!!!

    Und das Äffchen ist so super schön coloriert.

    Wahnsinnig schön!!!!!!!!

    LG,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh sinikka, die ist ja wahnsinnig toll geworden, di farben sind klasse!!!

    lg
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helt underbart kort, och blommor passar till allt!!
    Så snyggt det blev med embossade bokstäver :D
    Hoppas lördagen kantats av pyssel ;) själv har jag påtat i trädgården...jag ska pyssla lite imorgon tror jag :D

    Kram kram

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och ist die süß!!! Tolle Farben und das Äffchen ist ja zu knuffig. Deine Coloration finde ich super.
    LG
    Moni

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowww Sinikka,wat een schitterend kaartje,leuke stempel,heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous card Sinikka, love the cute monkey and all the beautiful detail. Hugs Nikki x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superrrrr kaartje Sinikka ! Mooie kleurtjes, en dat aapjes-stempeltje is schattig !

    Groetjes,
    Ellis

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig geworden, Sinikka, de kleuren zijn geweldig en wat een leuk idee de letters door de Cuttlebug!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Flowers look great on it, love your fantastic colors and design, so cute Sinikka! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hiya Sinikka

    Wow this is just adorable - I love your letters - did you draw them...

    hugs
    Dawn
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een geweldig kaartje leuke kleuren en het stempelafdrukje is helemaal geweldig.
    groetjes
    Daantje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig stempeltje, leuk kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sinnika, ik ben een fan van je blog en ik vind de lelo-stempels erg leuk.Ik ben naar de leloshop gegaan om de stempels te bestellen maar ik kwam er alleen niet uit hoe ik moet betalen vanuit nederland omdat ik Duits niet goed beheers.Op welke rekening moet ik nou overmaken.Kun jij mij advies geven? Alvast bedankt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een supermooie kaart Sinikka. alles past zo mooi bijelkaar..en wat zijn het mooie stempels he?

    Groetjes
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka