vrijdag 16 mei 2008

Tack Camilla!!!

Een paar weken terug heb ik van Camilla uit Zweden een heel leuk pakje gekregen. Papier, bloemen en twee stempeltjes ( 2 vogletjes ).
Van deze verrassing heb ik dit kaartje gemaakt.
Helaas heb ik op het woord HI papier medium gebruikt wat gedeeltelijk is uitgelopen.

För ett par veckor sen fick jag ett pysselpaket av Camilla. Det innehöll papper, blommor och dom söta fåglarna av Magnolia.
Det är första kortet jag gjorde av mitt lilla överraskningspaket jag fick.
Synd var att jag har använd paper medium på ordet HI. Det blev inte så bra som jag trodde.

A couple of weeks ago I've got a nice suprise av Camilla. She send me paper, flowers and 2 sweet stamps ( birds ) of Magnolia.
This is the first card I made.
Sadly enough I used paper medium on the word HI. It didn't turn out as I thought it would.

9 opmerkingen:

  1. oooh...ich find die karte wunderwunderschöööön!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nydelig kort med masse flotte detaljer og fine farger

    Klem fra Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hejsan!
    Åhh...Titta vad fint det blev..
    Vilken makalös kortmakare du är.
    Och den lilla fågeln, visst är dom söta.
    Vad roligt att du gillade det.
    Idag har du fått mig helt gråtfärdig...Du vet "Angel" och ett visst blått kort har landat hos mig.
    Jag kommer att klappa på det under natten...
    Kram Camilla
    Det kommer ett mail i morgon till dig.
    Är aldeles för uppjagad av allt du skickat...
    Kramar igen..
    Camilla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartjes zijn allemaal erg mooi geworden Sin. Je hebt er nog steeds de lol in zie ik. Ik maak helemaal geen kaarten meer, alleen nog maar scrapbook. Maar met dit mooie weer zit ik met Jayden in de speeltuin en we zijn in de tuin bezig dus mijn vrije tijd gaat hierin op,

    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. åååh!! vad fint kortet blev!! roligt med små överraskningspaket ibland!! =D
    snyggt med det flikiga pappret i bakgrunden å stygnen!! =)
    Nä, jag valde det guldiga pappret och det vita embossingpulvret.
    De använde vitt pappret och guld tryck på sina inbjudningar och kyrkprogram, så jag ville göra motsatsen =)
    trevlig helg!!
    Kraaaam Petra
    http://paradises.blogg.se

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hej på dig vännen!
    Ännu ett underbart härligt kort som du gjort! Alltid lika välgjorda och fint färglagda. Här finns det alltid inspiration att hämta.
    Dina pengar kom i fredags så jag postar ditt brev söndag eller måndag. Tack snälla för din lektion i hur du gör dina fina kort. Blir nog lite för svårt för mig;=)
    Nu ska jag sätta mig en stund i soffan och kolla TV.
    Sköt om dig och ha en skön lördagskväll.
    Kram/Gunilla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So beautiful - love the colours and that wee bird is just so cuuute!!
    Your cards are stunning

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je leuke kaartjes en foto's geplaatst Sinikka!Het is altijd leuk je blog te bekijken!!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka